close
第一次進場~I LOVE YOU王若琳


I Love You(英文+中文翻譯) 作詞:陶吉吉  作曲:陶吉吉
I love you, say we're together baby,you and me
我愛你…說我們要在一起
I can only give my life and show you all I am in the breath I breathe
我可以給你我全部的生活 而且讓你知道我所有的呼吸
I will promise you my heart and give you all you need if it takes some time
我答應給你我的心 而且給你全部你想要的 即使它需要很多時間
and if you tell me you don't need me anymore that our love won't last forever
如果你告訴我你不再需要我 那我們的愛也將永遠無法維持
I will ask you for a chance to try again to make our life a little better,ooh…
我會求你給我一次機會再試一次 去讓我們的生活更美好 喔
[Chorus]
I love you, say we're together baby, say we're together, ooh…
我愛你 說我們會永遠在一起 喔
I need you, I need you forever baby, you and me
我需要你 我永遠需要你 寶貝
You say you hardly know exactly who I am so hard to understand
你說你很難知道究竟我是誰 很難去知道
But I, I knew right from the start, the way I felt inside,
但是我 我知道這是好的開始 這是我在你心裡的方式
if you could read my mind
那麼你就可以了解我的心理
and if you tell you don't need me anymore and that our love won't last forever
而且如果你說你不再需要我了 那我們的愛也將永遠無法維持
I will ask you for a chance to try again to make our love a little better
我會求你再給我一個機會再試一次 去讓我們的愛更美好
[Chorus]
Remember when you used to hold me,
記得當你習慣抱我的時候
remember when you made me cry
記得當你讓我哭的時候
You said you loved me, oh, you did, yes you did
你說你愛我的 喔 是的 是的你愛我的
[Chorus]

第二次進場~WAY BACK INTO LOVE梁靜茹&品冠

Way back into Love /回到愛-品冠&梁靜茹
Ive been living with a shadow overhead
我活在陰影的如影隨形
Ive been sleeping with a cloud above my bed
我睡在烏雲的揮之不去
Ive been lonely for so long
我已經孤單了好久好久
Trapped in the past, I just cant seem to move on
被回憶糾纏不清 讓自己寸步難行
Ive been hiding all my hopes and dreams away
我壓抑了所有的希望所有的夢
Just in case I ever need them again someday
或許有一天我會再找回渴望
Ive been setting aside time
我仍保留著一些些時間
To clear a little space in the corners of my mind
在心靈深處 挪出了一點點空間
All I wanna do is find a way back into love
我好想再回到愛
I cant make it through without a way back into love
我怎能不再回到愛
Oh oh oh
Ive been watching but the stars refuse to shine
我仰望 但心光無言
Ive been searching but I just dont see the signs
我追尋 但天地無情
I know that its out there
但我知道就在某個遠方
Theres got to be something for my soul somewhere
那裡一定有我靈魂的歸屬
Ive been looking for someone to shed some light
我仍渴求能給我曙光的那個人
Not somebody just to get me throught the night
而不只是陪我虛渡長夜的那個誰
I could use some direction
一個指引我何去何從的人
And Im open to your suggestions
一個讓我敞開了心房的人
All I wanna do is find a way back into love
我好想再回到愛
I cant make it through without a way back into love
我怎能不再回到愛
And if I open my heart again
如果我重新打開心房
I guess Im hoping youll be there for me in the end
我想陪我到最後的一定非你莫屬
There are moments when I dont know if its real
有時候我覺得一切如夢似幻
Or if anybody feels the way I feel
不確定是否有人也與我心心相印
I need inspiration
我需要的是一點心有靈犀
Not just another negotiation
我不要再一次彼此妥協
ll I wanna do is find a way back into love
我好想再回到愛
I cant make it ture without a way back into love
我怎能不再回到愛
And if I open my heart to you
如果我再對你敞開心房
Im hoping youll show me what to do
我要你告訴我什麼是愛
And if you help me to start again
如果讓我重新再來的 非你莫屬
You know that Ill be there for you in the end
請相信 陪你到最後的一定非我莫屬
arrow
arrow
    全站熱搜

    liyu0728 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()